Дизельні генератори на 10 кВт

Дизельна електростанція Matari MDA12000SE та Matari MDA12000SE3


"Matari Motors Corp" презентувала дизельні генератори на 10 кВт

«Matari Motors Corp» презентувала дизельні генератори на 10 кВт.

Незалежне енергозабезпечення — одна з найактуальніших тем сьогоднішнього дня. Сучасна техніка розвивається стрімкими темпами, і забезпечити її безперебійним, а головне, надійним джерелом харчування — це вже життєва необхідність. У зв’язку з цим, на перші позиції українського рику техніки впевнено виходять генератори, в тому числі і дизельні, оскільки саме вони по праву вважаються найбільш продуктивними і максимально якісними джерелами електроенергії.

Одним з провідних сучасних виробників дизельних генераторів є японська компанія «Matari Motors Corp». Японці недарма відомі у всьому світі особливим, підвищено відповідальним, ставленням до роботи і високою якістю пропонованих товарів. Їх дизельні установки Matari настільки гарні і пропонуються в такому широкому спектрі, що дозволяють реалізувати будь-який проект з енергопостачання — будь то побутове харчування вдома, дрібні будівельні роботи або велике виробництво. Використання унікальних технологій і впровадження кращих технічних досягнень стало запорукою успіху компанії.

Не так давно «Matari Motors Corp» презентувала ще дві моделі дизельних генераторів на 10 кВт. Це однофазний дизельний генератор Matari MDA12000SE і його трифазний аналог — дизельний генератор Matari MDA12000SE3.

10 кВт — це оптимальна потужність для дизельного генератора. Таку електростанцію можна використовувати в житловому будинку і на його території в тому випадку, якщо включати його потрібно часто або ж постійно. Також 10 кВт потужності — хороший вихід для офісу, магазину, для віддалених від електричних магістралей будівель, для виробництва, малого і середнього бізнесу. Тому компанія Matari випустила два ідентичних генератори на вибір: однофазний 220В для побутового споживання та трифазний 380 В — для промислового.

Нові японські дизельні електростанції Matari відрізняються від своїх попередників підвищеним рівнем продуктивності, більш економною витратою палива і зниженим шумом.

Класичний високоякісний дизельний мотор Matari

Установка на нових електростанціях дизельних двигунів власної розробки від Matari — відмінний технічний хід компанії. Ці якісні чотиритактні двигуни спеціально створені для тривалих навантажень — щоденного і постійного створення якісної електроенергії. Моторесурс двигунів вище всяких похвал, він становить 10 тисяч годин безперебійної роботи. Це пояснюється тим, що кожен елемент двигуна виготовлений з надміцних матеріалів, стійких як до морозів, так і до сильно високих температур.



Класичний високоякісний дизельний мотор Matari

Мотори — з верхнім розміщенням клапанів, що забезпечує мінімальні втрати крутящого моменту двигуна. Камера згоряння дизельних двигунів Matari вдосконалена, тобто солярка згорає повністю, а викиди вуглекислоти в атмосферу — мінімальні.

Датчик поплавкового типу, встановлений в масляному картері, спрацьовує при недостатній кількості масла. Електроніка відразу ж зупинить мотор, захищаючи його таким чином від перевантажень.

Рідинне охолодження двигуна

Одне з важливих переваг дизельних двигунів від Matari — використання системи рідинного охолодження двигуна замість традиційного повітряного. Охолодження двигуна рідиною (водою) перешкоджає виникненню поломок через перегрів робочої частини.

До основних переваг такої системи можна віднести:

  • Високий рівень продуктивності. Завдяки циркуляції рідини в системі, нагрітий двигун охолоджується дуже швидко — протягом декількох хвилин, що сприяє тривалій повноцінній роботі. Висока швидкість охолодження обумовлена ​​тим, що рідина завжди відводить більше тепла, ніж повітря.
  • Невеликі параметри корпусу. Рідинний тип охолодження має на увазі під собою використання декількох трубок, які складають цілісну компактну систему, не займає багато місця.
  • Низький рівень виробленого шуму. Циркуляція рідини відбувається майже безшумно, у порівнянні з вентилятором (при повітряній системі охолодження, який завжди гуде. — Ще одна перевага цієї системи охолодження. Через це її все частіше застосовують при конструюванні дизельних моделей генераторів, які самі по собі довше галасливі.
  • Можливість роботи на запорошених об’єктах. У повітряній системі охолодження вентилятор, обертаючись, втягує пил і швидко засмічується. При рідинному охолодженні, та ще й при закритому корпусі (як у дизельних генераторів Matari MDA) пил не є ворогом номер один.

Дизельні генератори з рідинним охолодженням є хорошим варіантом для використання в якості джерела електроенергії в будинку, в цеху виробництва або на будівництві, під відкритим небом.

Вбудований блок автоматики

Дизельна електростанція Matari MDA12000SE та Matari MDA12000SE3Запуск двигунів здійснюється двома способами — на вибір: ручним (тросом) і електростартером. Наявність електростартера послужило основою для ще одного, додаткового, виду запуску — автоматичного.

Вбудований блок автоматичного введення резерву (ATS) позначає, що обидві моделі японських дизель-генераторів постійно готові до роботи. Вони запускаються електронікою, при відключенні центральної подачі електрики, без втручання з боку. Якщо електрика знову з’являється в мережі, розумна електроніка зупиняє генератор і ваша техніка починає харчуватися знову від мережі. Така система роботи зробила моделі повністю автономними, практичними і затребуваними серед споживачів.

Дизельний генератор з ATS є компактним і універсальним пристроєм, що полегшує завдання експлуатації електроприладів, особливо на безперервному виробництві. Автоматичний запуск генератора сприяє безперебійної подачі електрики на всю побутову техніку.

Економічне використання топлива дизельних генераторів від Matari Motors Corp

В наш час, коли ціни на паливо ростуть з кожним днем, дуже важливо знайти ту модель генератора, яка працює в повноцінному режимі з мінімальною витратою палива. Саме такими і є нові моделі від Matari.

У конструкції дизельних двигунів Matari використовується верхнє розташування вхідних і вихідних клапанів циліндра, а це гарантує економне споживання палива. При максимальному навантаженні використовується 2,3 літра на годину. Бак у дизельних генераторів Matari великий, його обсяг 38 літрів, тобто, стабільна робота генератора забезпечена на півдоби — 12 годин. При зниженні навантаження — час безперебійної роботи збільшується.

Низький рівень шуму завдяки закритому корпусу

Для того, щоб шум потужного дизельного двигуна не перетворювався в рев і не створював дискомфорт, компанія «Matari Motors Corp» помістила свої електростанції в закриті корпуси. Завдяки закритому виконанню, дизельгенератори Matari відрізняються невисоким шумом під час роботи. Цьому сприяє наявність особливого корпусу, що пом’якшує і поглинає частину шуму і вібрацій мотора, який знаходиться в активному робочому стані.

електростанція на 10 кВт Matari MDA12000SE і її трифазний аналог Matari MDA12000SE3

Незважаючи на підвищену продуктивність і потужність двигуна, рівень шуму складає всього 65 дБ. А це всього нічого для генератора. З таким шумом установка може спокійно працювати навіть в житловому будинку, не кажучи вже про цехах виробництва.

Транспортувальні колеса

Однофазна дизельна електростанція на 10 кВт Matari MDA12000SE і її трифазний аналог Matari MDA12000SE3 важать 280 кг. Для того, щоб зрушити з місця таку махину, потрібна неабияка сила. Тому японські конструктори надали в своїх моделях зручні транспортувальні колеса, що полегшують переміщення агрегату. Вони виготовлені з надійних матеріалів, здатних витримати вагу агрегату і великі механічні навантаження, а тому придатні для їзди по будь-якій поверхні.